دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
اربعین

حوزه/ موکب آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) همزمان با ایام اربعین حسینی برپا شده و جمعی از مسئولان استان از این موکب بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حرم مطهر امامزاده جمال‌الدین(ع) از جمله بقاع متبرکه استان قم است که شهرت ملی و جهانی داشته و با توجه به مکان آن یعنی ابتدای جاده اراک به سمت قم، همواره محل مراجعه و زیارت زائران بسیاری در ایام مختلف سال است.

بر اساس سنتی حسنه همه ساله و در ایام اربعین حسینی، موکبی به همت اداره اوقاف شهرستان قم و هیئت امنای حرم مطهر امامزاده جمال‌الدین(ع) در جوار این امامزاده واجب التعظیم برپا می‌شود تا از زائران حسینی میزبانی کند.

امسال هم این موکب با بخش‌های مختلف پذیرایی، اسکان و مباحث فرهنگی برپا شده و پیش‌بینی می‌شود ده‌ها هزار نفر از امکانات این موکب بهره‌مند شوند.

با توجه به اهمیت موضوع و ظرفیتی که موکب مذکور در استان قم ایجاد کرده، جمعی از مسئولان استان همچون عباس ذاکریان فرمانده قم، جعفری مدیرکل رفاهی امور زائرین و دبیر ستاد اربعین استانداری، اروجی مدیرکل مدیریت بحران، میرهادی مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، حجت‌الاسلام نوروزی مسئولان حراست اوقاف استان و دکتر فخاران معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم از این موکب بازدید و روند خدمت‌رسانی به زائران را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha